Защо българите избират шопинг туризъма в Турция?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве
"Като цяло турската лира се срина от средата на миналата година до настоящия момент почти два пъти спрямо българския лев. Това на практика означава, че като цяло ценовото ниво там е паднало два пъти спрямо нашето - осредно. Има много стоки, които са паднали с повече, някои лекарства там струват 4 пъти по-евтино, отколкото в България, а някои хранителни стоки са два пъти по-евтини. Много хора пазаруват на едро, запасяват се за по-дълго време и дори с пътните разходи им излиза изгодно", каза Вулджев.

Според Румен Драганов в Турция е било "доста по-евтино преди две години, заради проблема с руските туристи през 2015 година". Страната вече възстановява обемите се преди кризата и отново ще има 35 млн. туристи, обърна той.

Сривът на турската лира много умело се използва като маркетингово послание. Много хора се подлъгват от това, че ще бъде по-евтино, но вече има опарени. При някои покупки те са търгували с лира - евро, при което някои са изгорели, каза още Драганов.

Какво кара българите да избират шопинг туризъма в Турция, с какво пълнят пазарските чанти и от какво спестяват? Отговорите от репортера Паулина Найденова и оператора Лъчезар Ораков.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад